Spaarprogramma Lamar Games

Update: 28-08-2023: Per 27 september gaan we (voorlopig) stoppen met het spaarprogramma.
Het heeft helaas niet gebracht wat we er van hoopten. Het aantal deelnemers dat actief aan het spaarprogramma mee doet is niet hoog genoeg om er mee door te gaan. Mogelijk dat we op een later moment een nieuwe poging wagen met vernieuwde/andere functies maar voor nu kun je tot en met 26 september nog punten verdienen en inleveren!

 

Spelregels

Door gebruik te maken van ons spaarprogramma kun je sparen voor leuke extra's zoals korting op je bestelling of gratis games, gratis verzending etc. De producten waarvoor je kunt sparen, kunnen per seizoen verschillen en zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt. Op het spaarprogramma zijn de volgende voorwaarden, naast de reguliere voorwaarden, van toepassing.

 

Algemeen

Per klantaccount is het mogelijk om punten te sparen. Punten worden alleen verstrekt bij bestellingen die op onze website worden geplaatst. De gespaarde punten worden na het verstrijken van de bedenktijd van het herroepingsrecht aan je klantaccount toegevoegd. De gespaarde punten zullen per order (excl. BTW en verzendkosten) naar beneden worden afgerond. De door jou gespaarde punten kun je inwisselen voor de beschikbare spaarproducten in het spaarprogramma tegen het aangegeven aantal punten. Indien bij spaarproducten een onjuist aantal spaarpunten zijn vermeld dan zijn wij gerechtigd om de levering van de spaarproducten te annuleren. In geval van annulering worden de reeds uitgegeven punten weer teruggezet op uw klantaccount. Zonder klantaccount is het niet mogelijk om deel te nemen aan het spaarprogramma

 

Geldigheidsduur spaarpunten

De geldigheidsduur van de spaarpunten geldt zolang het spaarprogramma actief is. Het is doel is om het spaarprogramma een permanent onderdeel van Lamar Games te laten blijven maar dit hangt af van het succes van het programma's. In ieder geval het komende half jaar zal het spaarprogramma actief zijn (in ieder geval tot en met 31 juli 2023). Mochten we tijdens de eerste 6 maanden bepalen, dat we niet doorgaan met het spaarprogramma dan laten we dit tijden (minimaal 2 weken van te voren) weten zodat iedereen de kans krijgt om eventuele opgespaarde punten in te wisselen voor een spaarproduct.

De spaarpunten kunnen uitsluitend ingewisseld worden voor spaarproducten. Spaarpunten zijn niet overdraagbaar naar andere klantaccounts en worden nooit verzilverd in Euro’s of andere valuta.

 

Levering van spaarproducten

Je hebt het recht een spaarproduct te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van het spaarproduct. De kosten voor retourneren van spaarproducten komen voor jouw rekening. Als wij het door jou retour gestuurde spaarproduct in onbeschadigde staat ontvangen, dan krijg je binnen 14 dagen na ontvangst van het spaarproduct de spaarpunten waarvoor je het spaarproduct hebt besteld terug op je klantaccount.

Wij geven geen garantie over de beschikbaarheid van spaarproducten. Indien spaarproducten door jou zijn besteld, maar na de bestelling blijkt dat deze producten niet meer leverbaar zijn, dan krijg je de spaarpunten waarvoor je het spaarproduct hebt besteld terug op je klantaccount.

 

Aansprakelijkheid

In het geval je het vermoeden hebt dat er een foutieve bij- of afschrijving heeft plaatsgevonden dan ben je verplicht dit schriftelijk bij ons te melden. Wij zullen de melding beoordelen. Bij een gegronde melding behouden wij ons het recht voor om bij- of afschrijvingen ongedaan te maken.

 

Wijzigingen spaarproducten

Wij behouden ons het recht voor om spaarproducten op ieder moment te verwijderen, te wijzigen of nieuwe spaarproducten toe te voegen. Daarnaast behouden wij ons het recht voor om het benodigd aantal spaarpunten voor een spaarproduct te wijzigen.

 

 

Beëindiging deelname

De deelname aan ons spaarprogramma kun je in niet automatisch beëindigen. Met je klantaccount spaar je automatisch mee. We kunnen enkel je klantaccount verwijderen om je deelname te beëindigen. Dat kun je doen door ons daarvan op de hoogte te stellen per e-mail, je spaarpunten zullen dan onherroepelijk komen te vervallen.

In geval van frauduleus handelen, het geven van onvolledige of onjuiste informatie of op andere wijze in strijd handelen met deze voorwaarden, kunnen wij je spaarpunten verwijderen van je klantaccount. Wij hebben het recht om op ieder moment het spaarprogramma te beëindigen, zonder opgaaf van reden. Dit heeft tot gevolg dat alle spaarpunten verloren gaan en er geen spaarproducten meer besteld kunnen worden. Wij zijn in geen geval aansprakelijk voor jouw verloren punten in geval van beëindiging van het spaarprogramma.

 

Klachten

Indien je niet tevreden bent over de wijze waarop wij het spaarprogramma in jouw situatie hanteren, dan kan je een klacht bij ons indienen door een email te sturen naar: info@lamargames.nl. Wij zullen je klacht in behandeling nemen en hier binnen twee weken inhoudelijk op reageren. In het geval je klacht gegrond is, zullen wij ons maximaal inspannen om de reden van de klacht ongedaan te maken.

 

Privacy

Om dit spaarprogramma te gebruiken verwerken wij persoonsgegevens van jou. Je kan onze privacyverklaring raadplegen via deze link: https://www.lamargames.nl/c-3697430/privacy-policy/.

 

Actuele voorwaarden

Deze voorwaarden kunnen eenzijdig door ons worden gewijzigd. De meest actuele voorwaarden kun je op deze pagina vinden.

 

Sorteer op
  • Blog Backwards compatibility
    Blog Backwards compatibility

    28-07-2016 Alles wat je wilt weten over Backwards compatibility van de xbox one.
    Welke xbox 360 games kun je ook spelen op de xbox one?
    Hoe werkt het? Inclusief de complete lijst van alle games die compatible zijn: Blog Backwards…

  • Playstation en compatibiliteit
    Playstation en compatibiliteit

    Backwardscompatibility voor de playstationDeze keer een blog over Playstation en compatibiliteit

    Kun je ps3 spellen op je ps4 spelen?
    Kun je op je ps1 ook ps2 spellen spelen?
    Welke spellen zijn niet compatible?

    Op de xbox one is…

© 2011 - 2024 Lamar Games | sitemap | rss